* *

Server Status

Server is Online

Planned events!

2nd-4th Dec 2022
GoT monsters:)
& Many Wild Dogs
in Woomyon for the
whole weekend!

Enjoy:)

Happy Hours!

none planned

Planned reboots!

20th of Oct 2022
morning around 11:15am

Download

Download full client,
make game account
in the launcher and
enjoy the game!


Packed client:
Mega
OR:
Google Drive

Use 7Zip if unpacking
client on other windows
than windows 10,
otherwise you
may have issues!

(Patch - not necessary!)
Patch

(WizWep 19/10/2017)
WepData

(IP patch if need)
IPPatch

(Latest Maps)
Maps

Setup Guide EN
Poradnik Instalacji PL
Members
Stats
  • Total Posts: 14341
  • Total Topics: 1125
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 256
  • (January 23, 2020, 05:10:38 AM)
Users Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 8
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
December 05, 2022, 04:04:33 AM

Login with username, password and session length

Top Lists - Vote!

Author Topic: Reby pod nowy server>  (Read 3943 times)

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #15 on: December 12, 2013, 11:24:03 AM »

dex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
  • Karma: +0/-0
  • If You want to be free, then you must learn truth
    • View Profile
Moze juz ty raczej nie porzesadzaj >:(
If You want to be free,  then you must learn truth, but truth of you will free up...

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #16 on: December 12, 2013, 11:38:09 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
najwazniejsza zasada:

lepiej zrobic trudniej i ulatwic jak jest za trudno, niz zrobic za latwo utrudnic i grac sam.

kiedys sie nauczysz dex:P

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #17 on: December 13, 2013, 09:38:09 AM »

dex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
  • Karma: +0/-0
  • If You want to be free, then you must learn truth
    • View Profile
na wxpie x1 sukces to wbic kolejny level a ty jeszcze  chcesz cofac bez sens
If You want to be free,  then you must learn truth, but truth of you will free up...

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #18 on: December 13, 2013, 10:07:35 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
sukces to pograc i miec zabawe a nie skonczyc w tydzien dex. ciekawe ze to ty jako jedna z tych osob co pisza ze mmorpg sie nie konczy, a chcesz go skonczyc w tydzien.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #19 on: December 13, 2013, 11:54:27 AM »

thepr0

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +1/-1
    • View Profile
sukces to miec zabawe i pograc a nie skonczyc w rok sej.

czemu szejna obrazasz?
jebniety jestes?

zadne informacje do ciebie nie docieraja...x1 jest mordega a jeszcze de lvl...

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #20 on: December 13, 2013, 11:57:01 AM »

thepr0

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +1/-1
    • View Profile
swoja droga jestem ciekaw kto u ciebie na servie wjebie 7 rebow i sie znudzi....
jak do tej pory 3 byl max co dalo sie osiagnac a swoja droga nie mierz wszystkiego miara kevina
jak chce to niech maniaczy i ma 50000000lvl gdy inny gracz 50
utrudniajac jemu wiecej utrudniasz mniej grajacym graczom niz jemu samemu

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #21 on: December 13, 2013, 01:33:26 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
wg. ciebie Vee lepiej grac 5 lat z czego tylko 1 sie bawic, reszte zanudzac, badz logowac aby stac pod store? tobie tez gratulacje.
tez nie rozumiesz ze brak de-level doprowadzi do sytuacji wybicia sie pojedynczych osob i mega roznic w level? dalej tego nie rozumiesz?
jak dzieciom tlumaczyc 15 razy a i tak chcecie "lizaka" nie majac pojecia zielonego o konsekwencjach.

przykladowo taki lvl 60 do lvl 50 na exp x1 to przepasc, nie doprowadzmy do sytuacji kiedy przepasc bedzie 70 a 50 z powodu braku de-level.

widzisz kolejna rzecz ktora piszesz nie ma sensu, "nie bierz wsytkiego miara maniactwa" a pozniej wam ulatwie, on skorzysta on wbije 70level a ty przestaniesz grac bo uznasz ze za duza przepasc w level. tak czy siak jest wam zle, zastanowcie sie kilka razy za nim cos napiszecie.

wiec podsumowujac, nie chcecie de-level bo za trudno, a jak nie bedzi de-level ktos sie wybije i tez wam zle. ogolnie rzecz biorac nie da sie wam dogodzic i tak i siak. nieraz poszedlem wam na reke albo dodalem wasza propozycje, a pozniej do mnie waty ze taka propozycja zniszczyla gre, trzeba bylo sluchac kiedy tlumaczylem ze tak bedzie. Poprostu zacznijcie sie zastanawiac a nie tylko atakowac i pisac bez sensu.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #22 on: December 13, 2013, 05:22:42 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
A nie gadalem ze tak bedzie :P

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #23 on: December 13, 2013, 05:33:31 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
ja tez:) dlatego server przechodzi naprawde porzadna renowacje:) nawet pare broni dodam nowych wygladow za te stare na 15/20 lvl.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #24 on: December 13, 2013, 05:34:25 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
A bede mial wielka pale xD

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #25 on: December 13, 2013, 05:36:35 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
ogolnie sporo zmian xD zamienie 2 armory moze, 6 broni, buty pozmienialem w chuj, drop lista odwrocona o 180 stopni, wiekszosc questow poszla w chuj bo nie pasuja pod exp x1 i beda zmieniane, etc. ogolna masakra. wystartujemy na okrojonym servie mysle a z czasem bede przywracal niektore rzeczy, te co balansu nie maja.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #26 on: December 13, 2013, 05:39:08 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
I git tak ma byc zanim ktos cos wbije to troche czasu minie ;d chce to zobaczyc xD

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #27 on: December 13, 2013, 05:58:07 PM »

Madara

  • Newbie
  • *
  • Posts: 16
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Seju na każdym serwerze są jednostki ktre wybija sie ponad stan, i nie kieruj sie nimi, utrudniając innym.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #28 on: December 13, 2013, 06:04:39 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
to wy sie nimi kierujecie pozniej nie ja!! to gracze wchodzac widzac takiego koksa 15 lvl wiecej odchodza mi z gry, jakbyscie nie patrzyli na tych maniakow nie musialbym tego robic. Robie to dla was nie dla siebie.

Re: Reby pod nowy server>
« Reply #29 on: December 14, 2013, 09:10:56 PM »

SzejN

  • Newbie
  • *
  • Posts: 16
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
juz nawet nie wypada pisac takich bzdur Szejn, jakbym graczy nie sluchal nawet bym servera teraz nie robil, tak samo nie byloby rebow na 36 lvl, wez sie stary kilkukrotnie zastanow przed nastepna wypowiedzia.

tutaj prowadzimy konwersacje i dochodzimy do asertywnych ustawien. szejn asertywnosc nie boli uwierz.

jesli uwazasz ze lvl 36 a lvl 50 to nie roznica to wez sie jebnij mlotkiem w leb kilka razy az to zrozumiesz.

ten server ma byc mega, a nie zabawka na 3 dni wjebac 7 rebow i sie znudzic.

ja proponuje zastanowic sie nad slowem asertywnosc, ze wzgledu na to ze mowisz " gracze tworza server" ale wyjebane w ich zdanie, to nie ze mna jest cos nie tak. Masz moze rozdwojenie jazdni skoro taki pierdolnik mi wciskasz, skoro chcesz zeby gracze tworzyli server to posluchaj tez ludzi, a nie sam zrobisz server to sam na nim graj, bo tworzysz go tak jak TY chcesz, a nie Ci co beda tu grac.

Moze rob ankiety i np., kazdy glos musi byc poparty sensowna wypowiedzia i tylko takie glosy sie beda liczyly, a nie zamarzyles sobie chuj wie co i nie interesuje Cie co pisza ludzie ktorzy tutaj spedzili sporo czasu i wiedza ze expic wcale nei jest kolorowo (ze wzgledu ze coraz mniej czasu kazdy ma i inne obowiazki, a gra 30minut dziennie nie ma sensu bo i za 100 lat nic nie osiagniesz).

takze jak juz chcesz uzywac slow ktorych znaczenia nie znasz odpusc, i na serio z calym szacunkiem wiem ze pierdolenie sie w robienie servera nie jest przyjemne bo pozera to duzo czasu, ale jak zrobisz server tak jak sobie chcesz a nie posluchasz graczy to mozesz sobie go postawic w domu i grac sam z botami czy z psem, bo taki server nie bedzie mial sensu.


 

Last reboot

Server was rebooted
last time on: 02/12/2022
13:16:34pm GMT+1
That is: 02/12/2022
14:16:34 Czasu Polskiego
14:16:34 German Time

Shoutbox

Last 10 Shouts:

 

Sejanus

November 21, 2022, 09:21:19 PM
Wypierdalac ruskie boty
 

Sejanus

November 20, 2022, 03:19:33 PM
Donations open this week but there will be small delay in processing them, up to 24 hours.
 

Sejanus

November 18, 2022, 11:23:36 AM
E tam !☺️

garu

November 18, 2022, 08:33:45 AM
Cały miesiąc są jakieś shity ;D
 

Sejanus

November 18, 2022, 12:05:58 AM
Nigdy hahah cos losowo wlacze 🤣🤣jakies shity

garu

November 17, 2022, 09:46:59 PM
19th-20th Nov 2022
Unknown. Kiedy będzie known?:)
 

Sejanus

November 14, 2022, 01:30:51 AM
Wtf🤣
 

Sejanus

November 10, 2022, 02:21:51 PM
:)))

Antychryst

November 10, 2022, 08:04:55 AM
Gm weekend się zaczyna od jutra w Pl 😜😜😜

Show 50 latest

Recent Topics

Donation Offers

Cryptocurrencies

If you want to invest in crytopcurrency
try coinbase:
Register here:

Mir & Tezos looks
like good coins to buy right now:)