* *

Server Status

Server is Online

Planned events!

2nd-4th Dec 2022
GoT monsters:)
& Many Wild Dogs
in Woomyon for the
whole weekend!

Enjoy:)

Happy Hours!

none planned

Planned reboots!

20th of Oct 2022
morning around 11:15am

Download

Download full client,
make game account
in the launcher and
enjoy the game!


Packed client:
Mega
OR:
Google Drive

Use 7Zip if unpacking
client on other windows
than windows 10,
otherwise you
may have issues!

(Patch - not necessary!)
Patch

(WizWep 19/10/2017)
WepData

(IP patch if need)
IPPatch

(Latest Maps)
Maps

Setup Guide EN
Poradnik Instalacji PL
Members
Stats
  • Total Posts: 14341
  • Total Topics: 1125
  • Online Today: 10
  • Online Ever: 256
  • (January 23, 2020, 05:10:38 AM)
Users Online
Users: 0
Guests: 9
Total: 9
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
December 05, 2022, 04:28:35 AM

Login with username, password and session length

Top Lists - Vote!

Author Topic: Bossy i FP!  (Read 4386 times)

Re: Bossy i FP!
« Reply #30 on: December 17, 2013, 09:26:11 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
taos nie moze miec petow jak shinlord i jinlord na tak maly lvl, jesli to zrobie NIE BEDZIE WOGOLE PVP, przeciez jaki warek na lvl 40 ma szanse zbit taosa z 3 petami, te pety go zjedza, tak samo taki taos bedzie lal wszystkie bossy solo. to odpada odrazu mowie! tao ma stracic, a z tego co piszesz duzo duzo zyska.

15/30/35/45/51 predzej.

to ma byc low rate tao ma byc do PSN i leczenia, nie do bicia bossow solo:)

chce aby zawsze warek byl potrzebny na hunta do trzymania bossow, to moj glowny cel, a wiz do lurow zeby wogole dojsc do kr.

Re: Bossy i FP!
« Reply #31 on: December 17, 2013, 09:27:38 AM »

thepr0

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +1/-1
    • View Profile
git o buffach zapomniales :P

Re: Bossy i FP!
« Reply #32 on: December 17, 2013, 09:31:25 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
tylko trzeba sie zastanowic jak to osiagnac a to nie takie proste, beda straszne zale :) z tymi petami i sila tao. Ale aktualny tao rozwalilby server exp x1 wiec nie ma sensu.

Re: Bossy i FP!
« Reply #33 on: January 08, 2014, 06:25:52 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
ja do teraz nawet bk nie zleje ale tao musi byc :P to juz plus

Re: Bossy i FP!
« Reply #34 on: January 08, 2014, 09:46:42 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
do teraz bk nie zlejesz? jeszcze server nie urszyl, hooking kinga nie zbijesz:))

btw bossy wiecej hp beda miec aby grupa byla z tym ze drop leci srednio co 8 mob wiec bardzo bardzo bardzo latwo;)

procz tego ten tao straci troche sily petow. bossy nie powinny byc bite solo zbytnio na exp x1. tzn. pozniej troche tych slabszych moze tak. ale jaki sens sie meczyc dla 2 fp jak w 10 tez masz 2 fp xD

Re: Bossy i FP!
« Reply #35 on: January 08, 2014, 11:00:56 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Ja wiem ze ma byc lane w gr  ale ja chce zlac all ;p dla zabawy ;p

Re: Bossy i FP!
« Reply #36 on: January 08, 2014, 11:15:00 PM »

Antychryst

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
HK zleje xD z pomoca ;p

Re: Bossy i FP!
« Reply #37 on: January 09, 2014, 08:51:19 AM »

raven

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 509
  • Karma: +5/-11
    • View Profile
no chyba was calkiem pogielo zeby zabrac tao pety
Albo mozesz zrobic tak ze jak zrobi reba to po rebie bedzie miec ShilLorda a nie tak zabierasz odrazu

Re: Bossy i FP!
« Reply #38 on: January 09, 2014, 12:16:16 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
raven nie badz wariat, nie chcesz miec tao lvl 50 kiedy inni dopiero 35, dzieki tym petom, server exp x1 to inna rzeczywistosc.

nic mu petow nie zabieram jak juz to oslabie.

Re: Bossy i FP!
« Reply #39 on: January 15, 2014, 09:20:57 PM »

DragonFire

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
A wracając do fp to bez sensowne dzielic az tak to  bo jesli exp trudniejszy to o fp powinno byc latwiej a nie jeszcze bardziej utrudniac , o tyle dobrze ze mozna pożyczać ale nikt ci nie pozyczy na zrobienie skilla np 600 fp bo ich uzbieranie to jakis miesiac

Re: Bossy i FP!
« Reply #40 on: January 16, 2014, 10:39:55 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3426
  • Karma: +41/-22
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
to ze daje na postac = wiecej fp na bossa jak do dropa. wiec podliczajac bedzie 50% wiecej fp w grze jak na starym servie, a solowka po 2 fp sie nie oplaca lepiej isc w 3 osoby chodzby i miec kazdy po 2 fp.

 

Last reboot

Server was rebooted
last time on: 02/12/2022
13:16:34pm GMT+1
That is: 02/12/2022
14:16:34 Czasu Polskiego
14:16:34 German Time

Shoutbox

Last 10 Shouts:

 

Sejanus

November 21, 2022, 09:21:19 PM
Wypierdalac ruskie boty
 

Sejanus

November 20, 2022, 03:19:33 PM
Donations open this week but there will be small delay in processing them, up to 24 hours.
 

Sejanus

November 18, 2022, 11:23:36 AM
E tam !☺️

garu

November 18, 2022, 08:33:45 AM
Cały miesiąc są jakieś shity ;D
 

Sejanus

November 18, 2022, 12:05:58 AM
Nigdy hahah cos losowo wlacze 🤣🤣jakies shity

garu

November 17, 2022, 09:46:59 PM
19th-20th Nov 2022
Unknown. Kiedy będzie known?:)
 

Sejanus

November 14, 2022, 01:30:51 AM
Wtf🤣
 

Sejanus

November 10, 2022, 02:21:51 PM
:)))

Antychryst

November 10, 2022, 08:04:55 AM
Gm weekend się zaczyna od jutra w Pl 😜😜😜

Show 50 latest

Recent Topics

Donation Offers

Cryptocurrencies

If you want to invest in crytopcurrency
try coinbase:
Register here:

Mir & Tezos looks
like good coins to buy right now:)