View shouts

All shouts made by the member.
Total number of shouts: 8
Date Shout Edit
August 06, 2016, 08:35:23 AM siema mam problem z odpaleniem mira wlaczam launchera ale sie nie wyswietla nic ip patcha zgralem
October 08, 2015, 11:33:19 AM nie da rady ogarnac zeby sie serv nie wylaczal ?
October 08, 2015, 10:27:09 AM dobry troll ;p
October 08, 2015, 09:28:10 AM rav od 5 siedzisz?;p
October 01, 2015, 10:04:06 AM i kiedy bedzie on ?
October 01, 2015, 10:03:18 AM dziala serv?xd
September 13, 2015, 11:01:45 AM ok dzieki :)
September 13, 2015, 10:45:11 AM siemanko dawno nie wbijalem i mam detection w launcherze cos musze sciagnac ?
Pages: [1]