Legend of Mir 3 Dark Side Server

English Board => Important information => Topic started by: Sejanus on May 04, 2016, 06:59:40 PM

Title: MudWall War - ress zones / Miejsca ressa podczas MudWall War.
Post by: Sejanus on May 04, 2016, 06:59:40 PM
During MudWall War when player dies he is teleported after 2 second to
ress zones - this is where you guys should keep a tao and ress the dead guild members.
(Ress zones are SAFE up to 10 coord radius)

If you get bugged and jump around ress zone it matters not, still when TAO use ress on u
you will get resurrected and jumping will stop:)

Most of players still use ress in town and run from Woomyon which is not always a good idea
as you leave the WAR zone and rejoin it. (nobody is responsible to what happens to you on your way back)
However there will be full safe zone in Woomyon for the time of war, tested soon...

There is a safe zone on teleporter as you know since a while back, but it tends
to get busy there so avoid this way of attacking the city.

Attackers / Defenders & Neutrals have separate ress zones so do not worry
you won't be teleported next to enemy. (unless flag is taken meanwhile)

+ About tempest and other wizard spells, its their way of fighting so sure they work
normal during wars except the podium areas;) If you want this changed make topic in
ideas please and a poll to vote!

=======================================================================

Podczas wojny o MudWall kiedy gracz padnie zostaje teleportowany po 2 sekundach do miejsc ressa,
guild powinny tam trzymac swoich tao - resac nimi graczy i wracac na wojne z tamtad:)
(miejsca ressa sa SAFE do 10 coordow!)

Jesli dostajecie buga i rzuca was dookola miejsca respa, nic w tym zlego wystarczy ze tao kliknie ressa,
zadziala on normalnie a bug ze skakaniem sie zatrzyma.

Wiekszosc graczy uzywa ciagle opcje "ress in town" i biegnie na wojne przez Woomyon czego nie polecam,
jako ze wychodzicie z miejsca walki i wracacie na nie po czasie, co dzieje sie po drodze z Woomyon a MudWall
nie ma nic wspolnego z wojna i nie biore za to odpowiedzialnosci, jednakze jako ze ostatnio robil sie syf,
Woomyon bedzie 100% safe na czas wojny, testy tego niedlugo.

Jest safe zone kolo teleportera w MudWall to prawda, ale jak wszyscy zaczynaja wracac przez Woomyon
zamiast z miejsc respa robi sie nie potrzebny tlok wiec prosze omijac taki sposob atakowania miasta.

Atakujacy, oraz broniacy sie maja inne miejsca ressa tym samym prosze sie nie martwic, nie pojawicie
sie kolo wroga... (no chyba ze ktos flage w tym momencie przejmie moze sie zdarzyc)

+ Apropo tempest i innych skilli wiza dzialaja normalnie podczas wojny procz miejsc flag czyli podium!
Jesli chcecie aby przestaly dzialac dlugo jak na GuildMatch prosze zrobic temat z glosowaniem!
Title: Re: MudWall War - ress zones / Miejsca ressa podczas MudWall War.
Post by: Legolas on May 04, 2016, 08:02:16 PM
As a wizz I'm obviously going to say keep the skills the same . Why disable something that is part of the reason to choose that class ? It's like saying disable blade storm and becon lol and Puri. When it is oasis war fair enough as it is an event but if you are defending or attacking a castle you need your full skills to be effective ...

 :)