Legend of Mir 3 Dark Side Server

Important multilanguage topics! => Disputable Matters / Sprawy Sporne => Topic started by: Sejanus on May 29, 2025, 11:18:30 AM

Title: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on May 29, 2025, 11:18:30 AM
If anyone has something to say about new Taoist Towerus tell it here /

Jak ktos cos ma do powiedzenia o nowej mapce Taoist Towerus prosze tutaj.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: raven on May 29, 2025, 11:20:31 AM
moby maja za dużo hp jak na low lvl które maja sobie tam dobijać lvl do BB
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on May 29, 2025, 11:42:52 AM
moby maja za dużo hp jak na low lvl które maja sobie tam dobijać lvl do BB
Niestety musze się zgodzić z Ravem. Prec nie robi tam kompletnie nic, podstawowy sloń nie jest w stanie na raz zbić 8 mobów dookoła siebie. Jedynie upnięty słoń się tam nadaje ale bije bardzo wolno. Jeżeli tak zostanie jak jest teraz to mapa może być martwa - bo chodzić w zasadzie będą tylko ci, co mają upniętego słonia (przypomnijmy to 75 lvl), a to i tak niechętnie bo exp wolno poleci. Mierzyliśmy jeszcze na testach z Dragonfly. Ja na wyższym lvl i niższym rebie szybciej biłem na starym taotower niż on na nowej lokacji upniętym słoniem. Kolejność tempa expienia wygląda następująco: najpierw zwykłe taotower, potem barbariany (gdzie tez prec radzi sobie lepiej niż nawet upnięty słoń, tylko muszą być spore lury) i na samym końcu nowa lokacja :(
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Dragonfly on May 30, 2025, 09:27:02 AM
Mapa ogólnie do expienia dla tao przed posiadaniem BB jest dobrym pomysłem, ale po testach niestety jedynym PET'em do expienia wydaje się być Mammoth po zrobieniu boosta (75lvl), gdyż bez upgrate nie daje sobie rady. A do BB pozostaje 3 lvl oczywiście jeśli ktoś robił reby po kolei. Precious jest  zbyt słaby nawet po zrobieniu boosta. (Pet daje radę wytrzymać około 1,5 min) Aby dać radę zlać sprawnie lura mobów potrzeba osłabić moby według mnie jak poprzednicy sugerują zmniejszyć HP mobów 🙂. Jeśli nie ma opcji wzmocnienia Mammotha, który wytrzymuje max 5 min. ale to nie gwarantuje zlania małego lura.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on May 30, 2025, 10:36:30 AM
zmienione testowac od nowa po reboocie
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on May 30, 2025, 02:23:06 PM
Po wstępnych testach
Mój tao - ubrany przeciętnie.
na nowej mapie muszę stać na transpie - biją na tyle mocno że healing nie nadąża leczyć. Jest poprawa w stosunku do tego co było. Prec po booscie pada, ale mocniej je bije niż przedtem i kilka przywołań pozwala zlać lurek. Niestety podstawowy słoń nadal nie jest w stanie zbić 8 mobów dookoła siebie. Pomierzyłem czasy wbicia 1% na starym taotower, barbarianach i nowym tatowerus
moje staty na jakim były robione testy:
ac: 142-242
mr: 146-254
63 lvl, 6 reb, moby bite bez vip-a
1. stare taotower: czas bicia 1%: 10 minut (mam missy od mobow, transp zbędny a co za tym idzie - maksymalny zasięg preca) bite na mapie 2b
2. barbarian: czas bicia 1%: 11 minut (tutaj też stoje na transpie bo troche biją ;) )
3. nowe taotowerus: czas bicia 1%: 14 minut (stoje na transpie) bite na mapie 2b.

pora była taka, że graczy wielu nie było, w związku z czym czas szukania mobów i lurowania podobny (w kazdym przypadku do wbicia 1% wystarczyły 2 lurki mobów)
co do słonia po booscie mam nadzieję Dragonfly sie wypowie :)

DMG mobów bym nie obniżał, ale tempo expa mogłoby się poprawić aby wyższym lvl-om nie opłacało się bić zwykłego taotower - zostawiając je niższym lvl-om. Bo tak nadal w pierwszej kolejności wybite zostanie stare taotower
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Pozytyw on May 30, 2025, 02:52:31 PM
Zmiana Hp na plus, faktycznie mamooth bez boosta trzeba stawiać kilka razy, ale jakoś bije. Jeszcze ciut podkręcić expa i będzie lux
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Dragonfly on May 30, 2025, 08:20:22 PM
Mammoth daje radę (z boost) pet wytrzymuje bez ponownego przywołania. Precious natomiast ma problemy ze zlaniem lura pada dość szybko i przy tak dużym hp  mobów i co za tym idzie regen bardzo długo mu schodzi ze zlaniem lura wielokrotnie go trzeba odnawiać co staje się monotonne...
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 02, 2025, 05:36:53 PM
Zrobiłem godzinny test expienia
tao 64 lvl, exp bez vipa
stare taotower: z precem 6,22%
taobarby: z precem równo 5%, mozna by ciut podciągnąć jakby było więcej moba
nowe towerus: z precem poniżej 4%, słoń podstawowy: 4,75%. Słonia trzeba wiele razy przywoływać. Nie wytrzymuje zbyt wiele
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 06, 2025, 07:36:49 AM
dzieki za testic zmienilem troche znowu:) prosze od nowa dzis
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 09, 2025, 07:30:40 AM
oki
Przelecialem godzine towerus i stare tower.
66 lvl vip30
testy zaczynane na mapach 2a
ze sloniem na nowym towerus wykręcilem 5,06% - przy czym to maks co da sie wycisnąć - słoń lecial dosłownie od lura do lura (zanim dobił jeden czekalem juz na niego z drugim)
z precem na starym tower wykręciłem 6% - na 2a niestety brakło moba i musiałem leciec 2b, gdzie bił już Dragonfly.
test ponowie na kolejnym lvl dla 3 lokacji - tj. stare tower, nowe towerus i taobarby,
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 10, 2025, 10:48:11 AM
ok - godzinny test z dziś 10.06.2025
tao na 67 lvl - bilłem bez vip-a, 6 reb
Test z dziś a nie wczoraj, bowiem wczoraj był resp x2 i wyniki byłyby mocno przekłamane na rzecz taotower
Taotower po respie było wczoraj wybite (2a wybiłem ja, 2b Dragonfly) zatem liczone jest na zwykłym respie
Stare taotower: zacząłem na 2a i jak brakło moba poszedłem na 2b. Nie trafiłem innego tao (zdążyłem przed Dragonfly) i całe szczęście bo musiałbym dobijać na f1, a tam mało moba na ogół. Wykręciłem 4,18%
Taobarby: tutaj bite z wczorajszego respa x2 . Wykręciłem 3,71% - precem. Słoń bije wolniej. Tutaj tak dobry wynik dlatego, że mob został po respie x2 (nie zdążyłem wszystkiego wczoraj wybić a nikt inny nie był ;)), zatem prec bił spore lurki. Na zwykłym respie bym tego wyniku nie wykręcił
Nowe Towerus: bite na 2a z wczorajszego respa x2, zanim słoń wybił jeden lur, czekał na niego kolejny. Wykręciłem 3,49%. To, że mob został z wczorajszego respu x2 dla robionych testów nie ma znaczenia (na respx1 słoń też bił od lura do lura bez przerw).
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Pozytyw on June 10, 2025, 03:52:22 PM
Po czasie jaki już minął, po zmianach które miały miejsce, po testach itp. pod debatę (bądź jakieś jeszcze fajne zmiany) podrzucam pomysł.
Mianowicie : taotower pozostawić w takiej wersji jakiej jest z ograniczeniem do lvla 75
                   taobarbarian: czas respa bez zmian, ino podrasować ilość respionych mobów
                   taotowerus: zróznicować moby między floorami (np f1 pozostawić moby te
                                   które są - dla tao do max 78 z expem ciut wyższym niż jest
                                   obecnie
                                   F2A-F2B z mocniejszymi mobkami jak f1 dla każdego tao (tu
                                   przydałby się osobny teleport z npc, ale wierze, że to nie problem
                                   dla Szymona :P )

Jestem przekonany, że na pewno nie każdemu się to spodoba, wiec co jeszcze macie za pomysły, to dawajcie :)
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 12, 2025, 12:08:55 PM
z tym blockiem level mozna pomyslec,

ale rozne moby na towerus nie wiem bo to mapka miala byc pod mamuta level 2, jak dam lepsze na wyzszym f jeno sie moze oplacac z grumpim komus wejsc na malym level grumpa.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 13, 2025, 08:02:15 AM
Z tym ograniczeniem lvl na taotower - nie jestem przekonany. Wymusi to bowiem konieczność robienia boosta dla mammuta, co tanie nie jest i nie każdy to robi (do tej pory jego przydatność jest znikoma). A te ostatnie lvl przed BB są najcięższe. Męczyliśmy Seja o nową mapę właśnie z uwagi na duże obciążenie taotower przez graczy dobijających do BB. Obecnie gracze bez preca z boost nie mają tam co robić, bo wszystko wybite. Wprowadzenie nowej mapki da wybór i możliwość rozłożenia graczy (chcesz dobić szybciej - rób słonia i jego boost, nie - bij precem wolniej stare taotower; jakby zabrać takim graczom taotower to zostają barby i jeszcze wolniejsze bicie, a nie oszukujmy się, do BB expienie taosem to mordęga. Potem jest kop do przodu, ale do 78 lvl jest bardzo ciężko, jak inni gracze nie pomogą).
Mocniejsze moby na niższych poziomach będą tylko dla garstki graczy - ilość aktywnych tao z grumpy można policzyć chyba na palcach jednej ręki. Zatem pytanie do tych graczy czy nie będzie to mapka martwa?
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 13, 2025, 10:04:08 AM
narazie ostatnia lekka zmiana na towerus dzis mozna testowac po reboocie.

dis wiekszy na mamuta + troche exp i staty. ostatnie porwnanie bedzie potrzebne:P
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 13, 2025, 12:37:55 PM
ok. Najpierw musi tam troche narespić - nawet na towerus jest malo moba. Myślę ze przez weekend/początek tygodnia ogarnę (najlepiej z rana po nocnym respie jak jeszcze nikogo nie będzie :) )
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 13, 2025, 01:01:10 PM
ok. Najpierw musi tam troche narespić - nawet na towerus jest malo moba. Myślę ze przez weekend/początek tygodnia ogarnę (najlepiej z rana po nocnym respie jak jeszcze nikogo nie będzie :) )

:)
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 14, 2025, 03:53:54 PM
Tao na 69 lvl bite bez vip
na nowym towerus sloniem wyrkęciłem dzis przez godzinę 3,35%.
stare taotower podam jutro - wyszło mi dziś coś zbyt optymistycznie i chcę powtórzyć test.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 14, 2025, 04:14:00 PM
Tutaj nasuwa się inne pytanie, czy zamiast majstrować przy mobach nie podkręcić trochę obrażeń od slonia? na towerus bije on od 150, krytyczne pod 600, tylko ze tutaj moby mają na niego mocnego dis-a. Na czymś mocniejszym ten przedział mocno leci w dół. Na supreme bije 40, krytyczne chbyba coś koło 240-260 (tak wiem że to bardzo mocna lokacja ;p). Bardzo wolno bije tez inne moby w kr mocniejszych bossow (nef, adl) czy inne moby na zwyklych mapach. W rezultacie w zasadzie nie nadaje sie do zbierania matsów a jedynie do przytrzymania boss-a. Wytrzymałość po boost jest ok, tylko tempo bicia słabe :(.
Tao na 69 lvl bite bez vip
na nowym towerus sloniem wyrkęciłem dzis przez godzinę 3,35%.
stare taotower podam jutro - wyszło mi dziś coś zbyt optymistycznie i chcę powtórzyć test.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 15, 2025, 05:30:41 AM
ok. Test powtó☼rzony na starym taotower
Dziś wyszło 3,58% z precem- najpierw 2a, a jak brakło moba poszedłem na 2b
A wczoraj 3,82%, tylko że tutaj zaczałem bić na 2b

Tao na 69 lvl bite bez vip
na nowym towerus sloniem wyrkęciłem dzis przez godzinę 3,35%.
stare taotower podam jutro - wyszło mi dziś coś zbyt optymistycznie i chcę powtórzyć test.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 15, 2025, 10:23:03 AM
A towerus Tao? Bo glownie OTB

Slon nie moze miec wiecej dmg, tylko skryptowy by mogl.ale wtedy bedzie taki jak BB I grumpy ze nie podaza za wlascicielem
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 15, 2025, 12:17:22 PM
Towerus tao jest wyzej - tam zrobilem wczoraj - ten sam lvl, bez vipa - takie same warunki 3,35%

A towerus Tao? Bo glownie OTB

Slon nie moze miec wiecej dmg, tylko skryptowy by mogl.ale wtedy bedzie taki jak BB I grumpy ze nie podaza za wlascicielem
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 15, 2025, 12:33:07 PM
jeżeli będzie przywolywany z kamienia i będzie chodzić, to myślę że każdy tao sie ze mną zgodzi, że nie musi podążać za właścicielem. I tak często przywoluje się nowego

A towerus Tao? Bo glownie OTB

Slon nie moze miec wiecej dmg, tylko skryptowy by mogl.ale wtedy bedzie taki jak BB I grumpy ze nie podaza za wlascicielem
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Pozytyw on June 15, 2025, 04:13:52 PM
jeżeli będzie przywolywany z kamienia i będzie chodzić, to myślę że każdy tao sie ze mną zgodzi, że nie musi podążać za właścicielem. I tak często przywoluje się nowego

A towerus Tao? Bo glownie OTB

Slon nie moze miec wiecej dmg, tylko skryptowy by mogl.ale wtedy bedzie taki jak BB I grumpy ze nie podaza za wlascicielem

Zdecydowanie się zgadzam
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Dragonfly on June 18, 2025, 12:35:28 PM
Wnioskując po testowaniu z ostatnimi zmianami wychodzi że jest to średnio opłacalna mapa, gdyż mamut zbyt wolno te moby leje. Taki sam wynik osiągam przy biciu precem na tao tower. według mnie zwiększyć trzeba jeszcze expa o kilka tys. Skoro ma być mapą pod mamuta z boost (czyt. Lvl 75) Dodatkowo dis na te moby lub hp zmienić bo efekt marny dalej.  Jest lepiej niż na początku testów, ale wciąż potrzeba zmian aby mapa przyciągnęła taosów. Albo dodać mass hity mamutowi aby mógł moby do siebie zgarniać jak prec :] wiadomo że nie za duże hity ale zluruje na siebie moby co jakiś czas... (Wiem będzie krytyka tego pomysłu). BB nie ma tam wstępu więc mapa stoi pusta. Dodatkowo zero dropa. Mogłoby cokolwiek z jakichś grupy mats dropić ( tao tower ma matsy na mamuta) a tu same ginsengi...
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 19, 2025, 02:56:20 PM
to bida:)) jak dam wiecej exp wiecej to moze sie okazac ze nawetz  precem i bez mamuta moze byc wiecej na towerus i tower pojdzie w kosz a chce aby obie mialy sens.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Dragonfly on June 19, 2025, 06:26:23 PM
No to proponuję dis zwiększyć;)  lub HP mobom;)
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Pozytyw on June 20, 2025, 07:28:48 AM
Albo skrypt na mamootha o którym wspomniałeś i zwiększyć DMG sloniowi
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 20, 2025, 10:17:07 AM
nie moge zmienic peta co pol servera juz przerabialo i mieli gorzej przeciez;))

minimalnie mu dmg dodalem ale nie dam wincej.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 21, 2025, 10:44:42 AM
Noo i potem co sie pyta starszych graczy o mamuta to - hmmm - wiesz, ja to go w zasadzie nie używałem, bo po zrobieniu to się okazywało że szybciej precem szlo :D.
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Pozytyw on June 21, 2025, 03:07:28 PM
Dokładnie, boosty mamootha ? Nie znam..
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Dragonfly on June 24, 2025, 10:29:57 PM
Po ostatnich zmianach i po kilkunastu godzinach testów na Towerus mamut z boost wypadł już lepiej - hity max 180. Wiadomo przy większym lurze pada, szczególnie przy większej ilości guard(geo). Ale co szkodzi zrobić nowego. Ilość expa jest zadowalająca, więcej niż na tao tower więc opłaca się i tu poexpić tao. Oczywiście Mammoth z boost daje sobie lepiej radę niż podstawowy, co ogranicza trochę taosów, którzy tam będą chętnie chodzić. Nie każdy inwestuje w boost mamuta, ale taki był cel tworzenia tej mapy strikte dla mamuta z boost...
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: Sejanus on June 25, 2025, 06:19:55 AM
Po ostatnich zmianach i po kilkunastu godzinach testów na Towerus mamut z boost wypadł już lepiej - hity max 180. Wiadomo przy większym lurze pada, szczególnie przy większej ilości guard(geo). Ale co szkodzi zrobić nowego. Ilość expa jest zadowalająca, więcej niż na tao tower więc opłaca się i tu poexpić tao. Oczywiście Mammoth z boost daje sobie lepiej radę niż podstawowy, co ogranicza trochę taosów, którzy tam będą chętnie chodzić. Nie każdy inwestuje w boost mamuta, ale taki był cel tworzenia tej mapy strikte dla mamuta z boost...

Czyli piknie 🤗wkoncu dzieki
Title: Re: Test of Taoist TOWERUS
Post by: bahzell on June 25, 2025, 06:34:27 AM
Tak - jest tak jak powinno być. Trochę szybciej niż na taotower, ale nie za szybko i nie za łatwo (moby mocniej biją i dobrze, czuć lepszy exp ale i ich mocniejsze uderzenie :D) :). Jedyne co to mam wrażenie, że na 2b jest mniej moba niż na 2b starego tower - ale może tylko takie przywidzenie. Na jednego tao ze słoniem jednak wystarczy - az sie zleje mape to jest resp :)