Legend of Mir 3 Dark Side Server

Polish Board => Pomysly => Topic started by: Nee17 on August 23, 2024, 01:14:48 PM

Title: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on August 23, 2024, 01:14:48 PM
Chciałbym zaproponować aby uporządkować działanie skilli, bo dziś panuje losowość w tym kiedy skill działa na drugiego gracza a kiedy nie. Oto kilka przykładów.

Puri:

Interchange:

Beckon:

ShoulderDash:

Tempest, FlameRepulse i inne skille windowe wiza:
Są jeszcze jakieś skille, których działanie warto poruszyć?

Moja propozycja jest taka, aby działało to jak Inter czyli gracz z wyższym Rebem może wykonać skutecznie skilla na graczu z niższym rebem. Jeśli natomiast jest ten sam Reb decyduje lvl.

Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: raven on August 23, 2024, 02:16:20 PM
tak jak jest jest git
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nightmare33 on August 23, 2024, 02:25:14 PM

Nie wiem jak z rebami to działa, ale żeby tao mógł zdjąć jajo/Reno wizowi musi mieć ten sam(chyba) lub wyższy lvl


Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: eMKa on August 23, 2024, 02:46:48 PM
Od zawsze tak to wyglądało w tej grze.
Jedne skille zależne od lvl drugie od rangi.
Nie wiem czego oczekujesz ale zmiana na tym etapie zaburzy grę na serwerze.

Jest dobrze jak jest. Rob lvl/rangi nie bedziesz miał problemów na wojnach a nie szukasz drogi na skróty jak zawsze ;)

Btw. Jak Twój fullmoon dalej wysysa hp ? ;)

Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Czorny on August 23, 2024, 03:30:28 PM
Jest to temat do dłuższej analizy. Gracze przed  odrodzeniem mają świadomość utraty lvl do poziomu 56. Kosztem uzyskania kolejnego poziomu mistrzowskiego. Więc analogiczne jest, żeby skile stunujące ( pozbawiające kontroli nad postacią) były jednak od poziomu mistrzowskiego, a nie od lvl postaci. Bo praktycznie gracz 60 lv  i 0  odrodzeniu i odpowiednio rozwiniętymi umiejętnościami. Może miatać innym graczem na 6,7,8 rebie w dowolny sposób.

Pytanie czy pliki gry pozwolą na wprowadzenie jakichkolwiek zmian aktualizacji umiejętności względem wprowadzenia ataków stunujących od rangi mistrzowskiej ( poziomu Rebith; odrodzenia) ??. Jeżeli nie to wiele pytań automatycznie się wykluczy. 
      Taosowy skill Puroification  w momęcie nie trafienia w innego gracza nie powinien zdejnowć buffa postaci( efektów wzmacniających ).  Może jest szansa wprowadzenie pod D opcje dodatkowe włącz/ wyłącz purification na swojego chara????...
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Soren on August 26, 2024, 06:06:16 PM
Z tego co pamiętam powinno dać się to ustawić. Na starym serwerze, na którym grałem na pewno nie było takiej losowości. Według mnie, decydujący powinien być reb i lvl. Mniejszy lvl nie powinien mieć możliwości użycia beckona czy puri na kimś, kto ma wyższy lvl, chyba, że między nimi jest różnica np. 2 rebow.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on August 27, 2024, 08:33:34 PM
Chyba tak, lepiej nic nie zmieniaj.

Średnio rozumiem, o co Ci chodzi z tymi rebami. Można przykład dla uproszczenia?  ;D
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nightmare33 on August 28, 2024, 12:27:16 PM
Nie rozumiem po co wprowadzać coś z czym do tej pory nie było problemu ? Ktoś mi to wytłumaczy  na "chłopski rozumu" ?  :o
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Husaria on August 28, 2024, 03:37:36 PM
Dokladnie tez bym tu nic nie zmienial...
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on August 30, 2024, 11:13:12 AM
bedzie z 12 na 17 roznica reba to PVP / PK

XD dajcie znac jak wplynie na skille dzieki:)

Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on September 18, 2024, 11:40:54 PM
Zgodnie z prośbą, testowaliśmy z Michałem (skille Warowe)

Michał  67lvl   reb:9
Nee     72lvl   reb:7


Nie do końca zrozumiałem co miało zmienić te dodanie lvli do rebów (wcześniej 12 obecnie17) - zmian nie widać przy skillach Wara.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on September 19, 2024, 01:11:42 PM
Zgodnie z prośbą, testowaliśmy z Michałem (skille Warowe)

Michał  67lvl   reb:9
Nee     72lvl   reb:7

  • Mogę beckonować Michała
  • Michał może interować mnie

Nie do końca zrozumiałem co miało zmienić te dodanie lvli do rebów (wcześniej 12 obecnie17) - zmian nie widać przy skillach Wara.

czyli nie mozesz michala interowac, to dobrze akurat, a beckon nie powinienes moc tez.

no ile level roznicy do skilli reb robi tak sie ustawienie zwie.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nightmare33 on September 30, 2024, 05:49:32 PM
(Wiz)KseRkseS   73lvl  reb 8
(War)Genialny     89lvl reb 7
(Tao)Raven         90lvl reb 7
(Wiz)Qbak           87lvl reb 7

-Genialny może beckonowac KseRkseSa ale nie może interowac
-KseRkseS może odpychać każdego
-Qbak nie może odepchnąć KseRkseSa
-Raven może użyć puri na KseRkseSa

Może się przyda 😇
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on September 30, 2024, 06:32:23 PM
(Wiz)KseRkseS   73lvl  reb 8
(War)Genialny     89lvl reb 7
(Tao)Raven         90lvl reb 7
(Wiz)Qbak           87lvl reb 7

-Genialny może beckonowac KseRkseSa ale nie może interowac
-KseRkseS może odpychać każdego
-Qbak nie może odepchnąć KseRkseSa
-Raven może użyć puri na KseRkseSa

Może się przyda 😇

Wyglada ok😂
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nightmare33 on October 02, 2024, 02:08:10 PM
Ty z cesarzem(titkiem) (kupionym kontem pod stolem) powinniscie brac te same tabletki chlopak napisal co zrobil a ty co zrobiles ? chodzisz i pierdolisz kto ma co zrobic to teraz ja ci powiem wez sie rozbiegnij i jebnij baranka z przytupem jak oczywiscie wiesz co to jest ale tak oczytana osoba jak ty musi to wiedziec ale ty wkurwiasz oczy ta swoja gadka

Lord Dark to taki typek, który nie łamie stereotypów, że w guild Auu grają osoby inteligentne.   ;)
Jeżeli coś już robicie, to róbcie to dobrze, albo się za to w ogóle nie bierzcie. Jeżeli GM prosi o przetestowanie skilli bo zmienił ustawienie odrodzenie względem niższego o 17 lv. Zróbcie to prawidłowo.
Ja wam powiem jakie powinniście użyć skille do wykonania testów. Bo tylko potraficie obrażać przy przy braku argumentów:
Wiz repulse
War becon, Inter.
Tao combat kick.
Uważacie się za graczy nietuzinkowych. A tak naprawdę ja i Titek co chwilę pokazujemy, wam, że Jesteście rzadcy jak poranna kupa po dobrej libacji.
Proponuję odrobinę refleksji,i ruszyć odrobinę ta głową, jeżeli nawiązała się dyskusja na jakiś temat.

Ps. Strzyga ostrzy szpony i wyrusza na łowy buuuu...

To wasza guild założyła temat, no i powiem Ci ze tez się postarali

"Michał  67lvl   reb:9
Nee     72lvl   reb:7

Mogę beckonować Michała
Michał może interować mnie" 

"Chapeau bas", naprawdę.
Miałeś ponad miesiąc czasu żeby to sprawdzić, i co zrobiłeś? Nic, bo po co 😁
 Lepiej wytykać komuś, że zrobil coś niedokładnie 😄
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on October 02, 2024, 06:09:54 PM
Spróbuję wrócić do głównego wątku tematu, prośba o wstrzymanie się z dalszą wymianą uprzejmości.

Cel jaki chciałem osiągnąć tym postem to zrozumienie, czy w działaniach skilli chcemy zbudować jakąś logikę (większość uważa, aby zostawić tak jak jest). Mój pomysł jest, aby zastosować logikę REB>Lvl albo lvl>reb generalnie dla wszystkich skilli, ewentualnie spróbować skategoryzować skille i przypisać im jedną z logik.

Dalszy wynik testów nie ma znaczenia, co więcej, nic się nie zmieniło czy było +12 czy +17 lvl do reba. Celem testów nie jest aby każdy poznał działanie skilli w pvp. Więc nikt niczego już nie musi testować.

Pytanie do Seja czy w ogóle chce tą losowość jakoś opanować? Jeśli nie, to można zamykać wątek.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on October 02, 2024, 08:20:28 PM
Spróbuję wrócić do głównego wątku tematu, prośba o wstrzymanie się z dalszą wymianą uprzejmości.

Cel jaki chciałem osiągnąć tym postem to zrozumienie, czy w działaniach skilli chcemy zbudować jakąś logikę (większość uważa, aby zostawić tak jak jest). Mój pomysł jest, aby zastosować logikę REB>Lvl albo lvl>reb generalnie dla wszystkich skilli, ewentualnie spróbować skategoryzować skille i przypisać im jedną z logik.

Dalszy wynik testów nie ma znaczenia, co więcej, nic się nie zmieniło czy było +12 czy +17 lvl do reba. Celem testów nie jest aby każdy poznał działanie skilli w pvp. Więc nikt niczego już nie musi testować.

Pytanie do Seja czy w ogóle chce tą losowość jakoś opanować? Jeśli nie, to można zamykać wątek.

Jak nie jak widac roznice 12 do 17...

😩Testy pokazaly tez
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on October 03, 2024, 07:12:34 PM
Jak nie jak widac roznice 12 do 17...

😩Testy pokazaly tez


przesuniecie suwaka z dwunastu na siedemnaście to kosmetyczna zmiana, w moim poprzednim poście chciałem zaproponować zmianę działania skilli. Tak aby War mógł beckonować i interować graczy o niższym rebie lub kiedy będzie miał wyższy lvl nie zważając na reba (jedna lub druga logika). Teraz jeden skill działa tak a drugi inaczej.

Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Soren on October 04, 2024, 11:23:45 AM
Popieram przedmówcę. Inter i beckon powinny działać w ten sam sposób.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Czorny on October 04, 2024, 01:51:24 PM
Dokładnie plus:
- repulse u wiza
- puri i combat kick u tao
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on October 04, 2024, 02:11:37 PM
Kurwa odpisalem rano ale nie kliklem chyba Bo nie ma mojej odpowiedzi 😦

Nie wszystko moge zedytowac na aktualnych plikach jak wiecie, do skilli niestety glownie mam ta roznice level do Reba pozniej tylko level skilla na nie wplywa.

Prosze mniej wyzywek wiecej konstruktywnosci.

Mozna zawsze ten suwak z 17 dac 10 spowrotem lub nawet 25 😄 kwestia jak chcecie.

Inter bazowo powinien jak beckon dzialac ale tak nie jest jest to pewien bug gry.
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Soren on October 04, 2024, 08:39:13 PM
Grałem na serwerach, gdzie inter i beckon działał dobrze. Może spróbuj pogrzebać, ogarnąć :)
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on October 05, 2024, 01:50:16 PM
Grałem na serwerach, gdzie inter i beckon działał dobrze. Może spróbuj pogrzebać, ogarnąć :)

moze nie ta wersja? > tak jak mowilem niektore od reba dziala > i wtedy suawk te co zmienialem z 12 na 17 robi roznice,

inne tlyko od level niestety>< nie ma gdzie tego zmienic(nie moge przeprogramowac tych plikow)
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Husaria on October 05, 2024, 06:17:26 PM
Zmiana nie ma sensu przywracaj jak bylo
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Sejanus on October 05, 2024, 06:24:36 PM
Zmiana nie ma sensu przywracaj jak bylo

ale czemu jak lepiej jest po zmianie?
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nightmare33 on October 05, 2024, 07:40:10 PM
A kto pisał że jest lepiej bo tu nie widzę  :o
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Husaria on October 05, 2024, 08:21:31 PM
Dokladnien , czego wnoiskujesz ze jest lepiej ?
Title: Re: Skille - użycie w PVP
Post by: Nee17 on October 07, 2024, 05:13:32 PM
Ja bym proponował aby zostało 17. Duża liczba graczy (aktywnych) na serwerze jest na etapie 6-8reba. Spadek lvli per reb jest spory, wygląda tak:

Reb 5: -10lvl
Reb 6: -17lvl
Reb 7: -25lvl
Reb 8: -35lvl
Reb 9: -45lvl

Więc te +17lvl nie wygląda źle,
Seju, a da się zrobić per reb różną wartości?