Legend of Mir 3 Dark Side Server
Polish Board => Pomysly => Topic started by: Nee17 on August 23, 2024, 01:14:48 PM
-
Chciałbym zaproponować aby uporządkować działanie skilli, bo dziś panuje losowość w tym kiedy skill działa na drugiego gracza a kiedy nie. Oto kilka przykładów.
Puri:
- Jajko wiza może zostać zdjęte gdy wiz ma niższy lvl niż tao używający skilla
- Def/Might wara może zostać zdjęty w każdym momencie, nawet gdy tao ma niższy lvl od wara
- Reno wiza też tak może zostać zdjęte jak def/might wara?
Interchange:
- War może zrobić intera kazdemu kto ma niższego Reba (nawet gdy różnica w lvl jest ogromna). Mogę mieć 57lvl i zrobię intera na kimś kto ma 80lvl na niższym rebie.
Beckon:
- War może zrobić beckon tylko gdy ma wyższy lvl niż inny gracz
ShoulderDash:
- War może zrobić dasha tylko gdy ma wyższy lvl niż inny gracz
Tempest, FlameRepulse i inne skille windowe wiza:
- Kiedy tempest odpycha graczy? liczy sie lvl czy reb czy zawsze?
Są jeszcze jakieś skille, których działanie warto poruszyć?
Moja propozycja jest taka, aby działało to jak Inter czyli gracz z wyższym Rebem może wykonać skutecznie skilla na graczu z niższym rebem. Jeśli natomiast jest ten sam Reb decyduje lvl.
-
tak jak jest jest git
-
- Reno wiza też tak może zostać zdjęte jak def/might wara?
Nie wiem jak z rebami to działa, ale żeby tao mógł zdjąć jajo/Reno wizowi musi mieć ten sam(chyba) lub wyższy lvl
-
Od zawsze tak to wyglądało w tej grze.
Jedne skille zależne od lvl drugie od rangi.
Nie wiem czego oczekujesz ale zmiana na tym etapie zaburzy grę na serwerze.
Jest dobrze jak jest. Rob lvl/rangi nie bedziesz miał problemów na wojnach a nie szukasz drogi na skróty jak zawsze ;)
Btw. Jak Twój fullmoon dalej wysysa hp ? ;)
-
Jest to temat do dłuższej analizy. Gracze przed odrodzeniem mają świadomość utraty lvl do poziomu 56. Kosztem uzyskania kolejnego poziomu mistrzowskiego. Więc analogiczne jest, żeby skile stunujące ( pozbawiające kontroli nad postacią) były jednak od poziomu mistrzowskiego, a nie od lvl postaci. Bo praktycznie gracz 60 lv i 0 odrodzeniu i odpowiednio rozwiniętymi umiejętnościami. Może miatać innym graczem na 6,7,8 rebie w dowolny sposób.
Pytanie czy pliki gry pozwolą na wprowadzenie jakichkolwiek zmian aktualizacji umiejętności względem wprowadzenia ataków stunujących od rangi mistrzowskiej ( poziomu Rebith; odrodzenia) ??. Jeżeli nie to wiele pytań automatycznie się wykluczy.
Taosowy skill Puroification w momęcie nie trafienia w innego gracza nie powinien zdejnowć buffa postaci( efektów wzmacniających ). Może jest szansa wprowadzenie pod D opcje dodatkowe włącz/ wyłącz purification na swojego chara????...
-
Z tego co pamiętam powinno dać się to ustawić. Na starym serwerze, na którym grałem na pewno nie było takiej losowości. Według mnie, decydujący powinien być reb i lvl. Mniejszy lvl nie powinien mieć możliwości użycia beckona czy puri na kimś, kto ma wyższy lvl, chyba, że między nimi jest różnica np. 2 rebow.
-
Chyba tak, lepiej nic nie zmieniaj.
Średnio rozumiem, o co Ci chodzi z tymi rebami. Można przykład dla uproszczenia? ;D
-
Nie rozumiem po co wprowadzać coś z czym do tej pory nie było problemu ? Ktoś mi to wytłumaczy na "chłopski rozumu" ? :o
-
Dokladnie tez bym tu nic nie zmienial...
-
bedzie z 12 na 17 roznica reba to PVP / PK
XD dajcie znac jak wplynie na skille dzieki:)
-
Zgodnie z prośbą, testowaliśmy z Michałem (skille Warowe)
Michał 67lvl reb:9
Nee 72lvl reb:7
- Mogę beckonować Michała
- Michał może interować mnie
Nie do końca zrozumiałem co miało zmienić te dodanie lvli do rebów (wcześniej 12 obecnie17) - zmian nie widać przy skillach Wara.
-
Zgodnie z prośbą, testowaliśmy z Michałem (skille Warowe)
Michał 67lvl reb:9
Nee 72lvl reb:7
- Mogę beckonować Michała
- Michał może interować mnie
Nie do końca zrozumiałem co miało zmienić te dodanie lvli do rebów (wcześniej 12 obecnie17) - zmian nie widać przy skillach Wara.
czyli nie mozesz michala interowac, to dobrze akurat, a beckon nie powinienes moc tez.
no ile level roznicy do skilli reb robi tak sie ustawienie zwie.
-
(Wiz)KseRkseS 73lvl reb 8
(War)Genialny 89lvl reb 7
(Tao)Raven 90lvl reb 7
(Wiz)Qbak 87lvl reb 7
-Genialny może beckonowac KseRkseSa ale nie może interowac
-KseRkseS może odpychać każdego
-Qbak nie może odepchnąć KseRkseSa
-Raven może użyć puri na KseRkseSa
Może się przyda 😇
-
(Wiz)KseRkseS 73lvl reb 8
(War)Genialny 89lvl reb 7
(Tao)Raven 90lvl reb 7
(Wiz)Qbak 87lvl reb 7
-Genialny może beckonowac KseRkseSa ale nie może interowac
-KseRkseS może odpychać każdego
-Qbak nie może odepchnąć KseRkseSa
-Raven może użyć puri na KseRkseSa
Może się przyda 😇
Wyglada ok😂
-
Ty z cesarzem(titkiem) (kupionym kontem pod stolem) powinniscie brac te same tabletki chlopak napisal co zrobil a ty co zrobiles ? chodzisz i pierdolisz kto ma co zrobic to teraz ja ci powiem wez sie rozbiegnij i jebnij baranka z przytupem jak oczywiscie wiesz co to jest ale tak oczytana osoba jak ty musi to wiedziec ale ty wkurwiasz oczy ta swoja gadka
Lord Dark to taki typek, który nie łamie stereotypów, że w guild Auu grają osoby inteligentne. ;)
Jeżeli coś już robicie, to róbcie to dobrze, albo się za to w ogóle nie bierzcie. Jeżeli GM prosi o przetestowanie skilli bo zmienił ustawienie odrodzenie względem niższego o 17 lv. Zróbcie to prawidłowo.
Ja wam powiem jakie powinniście użyć skille do wykonania testów. Bo tylko potraficie obrażać przy przy braku argumentów:
Wiz repulse
War becon, Inter.
Tao combat kick.
Uważacie się za graczy nietuzinkowych. A tak naprawdę ja i Titek co chwilę pokazujemy, wam, że Jesteście rzadcy jak poranna kupa po dobrej libacji.
Proponuję odrobinę refleksji,i ruszyć odrobinę ta głową, jeżeli nawiązała się dyskusja na jakiś temat.
Ps. Strzyga ostrzy szpony i wyrusza na łowy buuuu...
To wasza guild założyła temat, no i powiem Ci ze tez się postarali
"Michał 67lvl reb:9
Nee 72lvl reb:7
Mogę beckonować Michała
Michał może interować mnie"
"Chapeau bas", naprawdę.
Miałeś ponad miesiąc czasu żeby to sprawdzić, i co zrobiłeś? Nic, bo po co 😁
Lepiej wytykać komuś, że zrobil coś niedokładnie 😄
-
Spróbuję wrócić do głównego wątku tematu, prośba o wstrzymanie się z dalszą wymianą uprzejmości.
Cel jaki chciałem osiągnąć tym postem to zrozumienie, czy w działaniach skilli chcemy zbudować jakąś logikę (większość uważa, aby zostawić tak jak jest). Mój pomysł jest, aby zastosować logikę REB>Lvl albo lvl>reb generalnie dla wszystkich skilli, ewentualnie spróbować skategoryzować skille i przypisać im jedną z logik.
Dalszy wynik testów nie ma znaczenia, co więcej, nic się nie zmieniło czy było +12 czy +17 lvl do reba. Celem testów nie jest aby każdy poznał działanie skilli w pvp. Więc nikt niczego już nie musi testować.
Pytanie do Seja czy w ogóle chce tą losowość jakoś opanować? Jeśli nie, to można zamykać wątek.
-
Spróbuję wrócić do głównego wątku tematu, prośba o wstrzymanie się z dalszą wymianą uprzejmości.
Cel jaki chciałem osiągnąć tym postem to zrozumienie, czy w działaniach skilli chcemy zbudować jakąś logikę (większość uważa, aby zostawić tak jak jest). Mój pomysł jest, aby zastosować logikę REB>Lvl albo lvl>reb generalnie dla wszystkich skilli, ewentualnie spróbować skategoryzować skille i przypisać im jedną z logik.
Dalszy wynik testów nie ma znaczenia, co więcej, nic się nie zmieniło czy było +12 czy +17 lvl do reba. Celem testów nie jest aby każdy poznał działanie skilli w pvp. Więc nikt niczego już nie musi testować.
Pytanie do Seja czy w ogóle chce tą losowość jakoś opanować? Jeśli nie, to można zamykać wątek.
Jak nie jak widac roznice 12 do 17...
😩Testy pokazaly tez
-
Jak nie jak widac roznice 12 do 17...
😩Testy pokazaly tez
przesuniecie suwaka z dwunastu na siedemnaście to kosmetyczna zmiana, w moim poprzednim poście chciałem zaproponować zmianę działania skilli. Tak aby War mógł beckonować i interować graczy o niższym rebie lub kiedy będzie miał wyższy lvl nie zważając na reba (jedna lub druga logika). Teraz jeden skill działa tak a drugi inaczej.
-
Popieram przedmówcę. Inter i beckon powinny działać w ten sam sposób.
-
Dokładnie plus:
- repulse u wiza
- puri i combat kick u tao
-
Kurwa odpisalem rano ale nie kliklem chyba Bo nie ma mojej odpowiedzi 😦
Nie wszystko moge zedytowac na aktualnych plikach jak wiecie, do skilli niestety glownie mam ta roznice level do Reba pozniej tylko level skilla na nie wplywa.
Prosze mniej wyzywek wiecej konstruktywnosci.
Mozna zawsze ten suwak z 17 dac 10 spowrotem lub nawet 25 😄 kwestia jak chcecie.
Inter bazowo powinien jak beckon dzialac ale tak nie jest jest to pewien bug gry.
-
Grałem na serwerach, gdzie inter i beckon działał dobrze. Może spróbuj pogrzebać, ogarnąć :)
-
Grałem na serwerach, gdzie inter i beckon działał dobrze. Może spróbuj pogrzebać, ogarnąć :)
moze nie ta wersja? > tak jak mowilem niektore od reba dziala > i wtedy suawk te co zmienialem z 12 na 17 robi roznice,
inne tlyko od level niestety>< nie ma gdzie tego zmienic(nie moge przeprogramowac tych plikow)
-
Zmiana nie ma sensu przywracaj jak bylo
-
Zmiana nie ma sensu przywracaj jak bylo
ale czemu jak lepiej jest po zmianie?
-
A kto pisał że jest lepiej bo tu nie widzę :o
-
Dokladnien , czego wnoiskujesz ze jest lepiej ?
-
Ja bym proponował aby zostało 17. Duża liczba graczy (aktywnych) na serwerze jest na etapie 6-8reba. Spadek lvli per reb jest spory, wygląda tak:
Reb 5: -10lvl
Reb 6: -17lvl
Reb 7: -25lvl
Reb 8: -35lvl
Reb 9: -45lvl
Więc te +17lvl nie wygląda źle,
Seju, a da się zrobić per reb różną wartości?