Legend of Mir 3 Dark Side Server

Old stuff => Nowy server DS3 => Topic started by: Sejanus on November 30, 2013, 01:56:43 PM

Title: Questy na skille>
Post by: Sejanus on November 30, 2013, 01:56:43 PM
Aktualna propozycja:

DSurge > 90 snapow i 90 sonicow + 400FP,

Defiance
Celestial              > po 200 kamyki z ice + 1000fp
Renounce

Meteor
Transp
Beacon       > po 100 kamykow + 600fp, gdzie beda leciec nie do konca ustalone, mozliwe ze ciale na tych mapach 35lvl+


Assault
GtExplosion   > po 300 kamykow z numa ruins + 1000fp
Tempest

Might  > 200 guard stons + 600fp

To jest tylko przyklad! jeno nie wiem jak sie sprawdzi po przebudowie servera!
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Koragon on December 01, 2013, 03:06:28 PM
150 z ice, przeca to silne, a przy expx1 to dlugo potrwa zanim bedzie sie jakos dobrze lalo. Ten ice zawsze graczy odstraszal. Albo zmniejszyc albo dac jakies inne.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 01, 2013, 05:15:27 PM
albo dac wszystkie z ice i bedzie duzooo handlu xD
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Madara on December 01, 2013, 05:46:20 PM
Jestem za wyjebaniem tego ice, jesli znowu to bedzie to ja dziekuje.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Koragon on December 01, 2013, 07:21:55 PM
Nie kombinuj bo przekombinujesz ;p Zmniejsz ilosc poprostu ;)
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 01, 2013, 10:20:40 PM
puki co jeno nie do konca wiem na czym stoje, server w rozsypce, baze itemow jak przebuduje bedzie wiadomo co robic pozniej.

Pomyslimy jeno o tych questach, pozniej jeno testy beda przed startem na nie.

Jutro zamykam aota badz we wtorek i rusze z itemkami i dl najpierw. pozniej reszta.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 03, 2013, 11:28:59 AM
pomysl zmieniony prosze przejzec!
Title: Re: Questy na skille>
Post by: gelu on December 04, 2013, 09:03:59 AM
1000 fp, to chyba przegięcie jest. Taką sumę trzeba zbierać kilka tygodni... Chyba że questów na fp narobisz dużo.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 04, 2013, 12:34:52 PM
ujebalem kamyczkow i dodalem fp, moge zawsze wrocic do kamyczkow i zdjac fp;)
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Madara on December 04, 2013, 04:26:13 PM
Ale ułatwiles  po chuju... Q na 46, ujebales tylko 22 kamyki a dodales 400 fp wiecej...
Z jednej skrajności w drugą.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Konradf on December 04, 2013, 06:07:00 PM
Te same questy z lekkimi zmianami !!! żadnej rewolucji nie ma, znowu kosmetyka.

Moja propozycja zmienić na Dsurge zamiast tych sonic/snap, które warem jest zrobić w ch..j cięzko (każdy kto miał taosa, lał taosem) na 180 kamyków, które by leciały ze wszystkich dino i fp max 150. To skill na 40 lvl każdy juz go robił  po 3 razy co najmniej potrzeba jakiś zmian pozatym mamy exp 1x i nie ma petów więc w tej formie jaka była będzie 8x ciężej.

To samo odnośnie questów na Beckona/transpa/meteora, zmieniłbym na 150 kartek uniwersalnych, które by leciały z 3 lokacji Grey/Witch/Oma Cave tak ja dawniej fp max 200


Skil na Defiance/Reno/Celastiala przeniósłbym na Szipa , matsów do zebrania 300 z 3-4 rodzajów móbów + 200 fp

Assault/GTE/Temp niech zostaną te Numy ale 1000 fp za Assasulta to cena 4 razy za duża jak dla mnie 250 fp na te skille to bardzo dobra cena

Might 200 guardów jak jest i 300 fp


Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 04, 2013, 11:45:28 PM
madara pomysl kilka razy za nim cos napiszesz, bo sie osmieszasz, zauwazyles ze nie ma questa dodatkowego na bicie subow etc.?
jak juz trzymaj sie faktow>

nie ma opcji aby na dsurge lecialy kamyki na dsurge, powod? dino to oblegana lokacja na servie x1, to na dzien 5 skilli mozna zrobic i to bez szukanai tego.

z tymi witch/oma/ etc. bylo duzo nazekan, ja mialem w planie wogole na jakas inna lokacje to przeniesc i zrobic typu numaruins/ice, ze 3 rodzaje mobow i kazdy daje dla innej klasy.

na shipa no nie wiem zobaczymy.

nawet bety jeszcze nie ma;P
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Konradf on December 05, 2013, 11:48:28 AM
to przenieś tego Dsurge na łatwiejszą lokację bo sonici/snapy są dla wara naprawdę bardzo trudno, na dodatek , że będzie exp1 x , na Aot mając wara 50+ nie było łatwo tego zbierać a co dopiero teraz jak exp będzie powolny. Więc nie przesadzałbym  z tym, że jak dasz z normalnych dino to będą robione po 5 skille dziennie. Poza tym wywalamy moby DM ZM etc to ludzie już tak kosić ich nie będą.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 05, 2013, 12:33:26 PM
serio mowie, normalne dino oblegane beda, wiec jedyna opcja gdzie je dac to te mapy 35+ ale tez beda oblegane wiec kicha, muty kicha, mozna jeszcze frogi, ale to tez kicha, nie wiem zobaczymy.

ciagle beda bic ich setki konrad mysle;)
mm mozliwe ze zostanie ale tylko za inty i kolo 45 za 2h, ale jeszcze nie wiem, mysle ze max lessiemaster bedzie i tyle. mm tez pojdzie w chuj xD
pety tao bedzie trzeba obciac, za silne sa do exp x1>
Title: Re: Questy na skille>
Post by: raven on December 06, 2013, 10:02:34 AM
he he jak tak dalej bedziecie jebac tao to niedlugo bedzie sie poruszac na wuzku inwalickim do tego pchany przez kogos
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 06, 2013, 11:40:13 AM
tao jest zdecydowanie za silny na exp x1, wiec musi byc obciety. warek za to podrasowany.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Antychryst on December 06, 2013, 01:10:16 PM
i wiz tez ma byc ;d
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Madara on December 06, 2013, 01:55:17 PM
Wyjebać pety, osłabic tao. Czyli na serwie zadnego taosa nie bedzie ^^ po exp na wyzszym lvl to bedzie katorga.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 06, 2013, 02:29:38 PM
straszne glupoty gadacie> nic sie nie zastanowice:) na exp x2 tao moze byc silniejszy jako ze inne klasy beda nadrabiac i to dosc szybko> tzn. warek. Przy exp x1 tao w aktualnym stanie stalby sie glowna postacia, warkow by wogole nie bylo, tao by wszyscy chcieli grac aby solo bic bossy, warek nie zlalby nic, a wiz tylko by expil. Na exp x1 liczy sie grupa tzn. warek trzyma bossa, tao psn+ leje, wizek leje i pomaga na lurach na wejsciu. I tak gra powinna wygladac.

Tym samym tao ktory solowalby wszystkie bossy na low rate nie ma racji bycia.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: SzejN on December 06, 2013, 08:21:26 PM
Ale jak dasz taosowi shinso tak chujowego jak byl i do tego np jin nie bedzie mial mass, to gg exp sobie takiego tao, pozatym warek na poczatku jest slaby a potem wszystko w pvp na strzal bedzie sciagal.
A jak server ma byc na pvp nastawiony to po co bedzie grac tao jak on sie do pvp nadawac nie bedzie?
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Antychryst on December 07, 2013, 11:08:59 AM
Co wy dupicie co wizem zleje ?? jak jest za slaby tylko exp zostaje i mam expic do usranej smierci ? jak i tak z tego nic nie mam pozdro
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 07, 2013, 06:53:36 PM
wszyscy juz zapomnieliscie widze realia exp x1, po pierwsze na exp x1 wybic sie warkiem jest prawie nie mozliwe, druga rzecz wiz bardzo przydatna postac najszybciej expi, najbogatszy jest i bardzo potrzebny do lurow, kto ci lury zleje idac do kr itp. na exp x1? jak nie wiz!! trzecia rzecz tao, ma leczyc, pomagac, i dawac poison, jesli tao zostalby jaki jest byloby 90% tao klasa war/wiz bylaby wogole nie potrzebna. zastanowcie sie czasem!

sam grywalem wizkiem na exp x1:) duzo mozna osiagnac biciem lurkow gdzie nikt inny nie moze>>, bez tao zycia nigdy tam nie bylo, a bez wara bicie bosso takze nie mialo sensu, bo musial byc obecny do trzymania bossow. I TAK MA BYC!!
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Antychryst on December 08, 2013, 11:34:56 AM
Gralem tez to wiem ;d np mordor wiem jak bylo w kr ;d najpierw wiz ;d
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Konradf on December 11, 2013, 12:31:37 PM
Wiz powinien mieć mega najlepszy Damage ale być najsłabszy pod względem wytrzymałości. AC i MR wywalić albo znacząco obciąć ale zmniejszyć MR bosom i mobom. Fajnie było aby na bossy się szło wiz/tao/war a nie solo taosem :P Za to zwiększyłbym warom ac/mr kosztem dc by lepiej trzymały bossa a nie padały na takim AT po 60 razy.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 11, 2013, 04:05:42 PM
ale wiz i tak taki jest, ma malo hp wiec zawsze bedzie padal bez jajka> glownie ta cala wytrzymalosc na hp jest bazowana.

co do bossow ja nie chce widziec tao solo, wiec tao bardzo ucierpia, ale na exp x1 nie bedzie solo, tam sie liczy dobra zabawa w grupie.

war i tak zyska duzo, ale to jeszcze pokaze czas w jakis sposb, sa tylko 2 mozliwosci... ujebac tao duzo sily aby musial miec wara, badz polepszyc wara, ale wtedy to juz wary calkiem opanuja server.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: dex on December 12, 2013, 10:24:40 AM
Uwazam ze tao trza oslabic a zwiekszyc ac mr warowi natomiast u wiza niwe jest chyba najgorzej ;)
Title: Re: Questy na skille>
Post by: dex on December 12, 2013, 10:28:43 AM
co sie tyczy skilli nie wyobrazam sobie przykladowo zbierania matsow na ice na 30-40 lvl. Trzeba te lokacje zmienic.
Mam nadzieje ze beda tez levele  skilli powyzej piątego. ;D
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 12, 2013, 10:40:16 AM
zbieralbys na 40+ w grupie:) albo nie ma skilla!! :) przynajmniej dobra zabawa :) bo samemu nie bedzie sie dalo:) a te skille 3 sa najwazniejsze w grze w sumie.
Title: Re: Questy na skille>
Post by: dex on December 12, 2013, 10:49:28 AM
to chyba bedziesz sam gral. Czlowieku zrozum ze utrudniasz jescze bardziej. I zowu bedzie 6 osob grac
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Sejanus on December 12, 2013, 11:05:23 AM
sa servery x32 jak lubisz szybko miec all to poprosze, nie zatrzymuje,

a jak chcesz cos porzadnego = DS
Title: Re: Questy na skille>
Post by: Antychryst on December 12, 2013, 03:44:11 PM
bede cie pchal na swinkach raven ;d