* *

Server Status

Server is Online

Planned events!

18th-19th May 2024
GOT invasions!
for 48+ hours!

19th May 2024
Oasis GUILD MATCH
7 PM GMT (20 PL)

25th-26th May 2024
Sub-Bosses + some
other mobs in WW

Enjoy:)

Happy Hours!

Random Day
Happy Hour exp x2
when we have 20+ online

Random Day
Happy Hour drop x2
evening when 25+
users are online

Planned reboots!

16th of Apr 2024
morning around 11am

Download

Download full client,
make game account
in the launcher and
enjoy the game!


Packed client:
Google Drive

Use 7Zip if unpacking
client on other windows
than windows 10,
otherwise you
may have issues!

(Patch - not necessary!)
Patch

(WizWep 19/10/2017)
WepData

(IP patch if need)
IPPatch

(Latest Maps)
Maps

Setup Guide EN
Poradnik Instalacji PL

If game works laggy, or slow check this topic please!:
Graphic Lag Fixes

Members
Stats
  • Total Posts: 21116
  • Total Topics: 1485
  • Online Today: 26
  • Online Ever: 256
  • (January 23, 2020, 05:10:38 AM)
Users Online
Users: 1
Guests: 22
Total: 23
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
May 18, 2024, 04:36:32 PM

Login with username, password and session length

Top Lists - Vote!

Author Topic: Test ZumaLordy  (Read 4506 times)

Test ZumaLordy
« on: August 13, 2014, 12:19:43 PM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4145
  • Karma: +55/-58
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
Jesli ktos ma jakies uwagi na temat mapy pisac tutaj, nie spamowac shoutboxa jak noobki aka Fatal.

Prosze pamietac ze to test tym samym ilosc moba jest ograniczona!! Takze drop ilosc exp/hp mobow nie moze byc brany serio pod uwage.

Mapa nie bedzie wprowadzona w zycie az bedzie skonczona.

Prosze takze nie podawac co kto o tym mysli, ale dawac wlasne spostrzezenia.

Chodzi o zbalansowanie dropa / hp mobow / sile mobow.

Mapa ma byc alternatywa na male grupy badz duzy lvl ktory szuka pare fp/ginow+ nie az tak zlego exp.

Pozdro:)

ps.
1. nie pisac glupot typu "malo moba", bo na test nie moze byc wiecej (trzeba byc Fatalem aby na test chciec full mape
i dac sie komus oblowic jak cos jest nie dopracowane)
2. nie pisac ze tylko jakas dana klasa moze mape uzywac bo to brednia, nie mozna pisac takiej rzeczy podczas testu, jako ze mapa nawet nie jest wprowadzona do gry! Mozna natomiast napisac ze jakas klasa ma "aktualnie" lepiej i warto np. zrobic to i tamto.
« Last Edit: August 13, 2014, 12:27:47 PM by Sejanus »

Re: Test ZumaLordy
« Reply #1 on: August 13, 2014, 07:32:28 PM »

blant

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 429
  • Karma: +3/-2
    • View Profile
powiem tak 150 mc wizek z taoskiem mozna na luzie expic samemu troche to opornie idzie i sie nie oplaca bo wiecej krzaka stracisz i mp niz tego expa. takze jesli chodzi o wiza to za latwo nie ma tam wiec chyba git

Re: Test ZumaLordy
« Reply #2 on: August 15, 2014, 10:36:28 AM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
bzdura blanti.
Lordkamil z see neckiem 160 mc (bez reno jeszcze). Po postawieniu FW pod nogi (nie tracisz ani jednego gina - lub dwa-trzy na lura) na wybicie calej mapki potrzebowal niecala godzine.
Strata okolo 70 ginow (zwyklych) zysk: okolo 200 boss ginow.
Opornie??? fw + meteor hity pieknie siadaja. Minuta i wszystkie leza ile bys nie zebral.
Tao tam jest totalnie zbedny.

Hity z fw sa okolo 150 - przy predkości zumalordów jak sie po nich poruszaja + meteor to jest chwila moment i znikaja.

Tao: hity okolo 180 na bulu okolo 270. Moby jak dostana fw od zumalorda padaja w sekunde - praktycznie zbedne i nie zadaja demagu za bardzo.
Zjechanie 25k HP zuma lorda przy takich hitach trwa dlugo. I bijesz pojedynczo.

War: nie wiem jakie hity robi ale sam fakt ze musi go trzymac na sobie... sprawia ze expienie tam jest nie oplacalne.

Dla przykladu wybicie calej mapki taosem zajmie pol dnia. Warkiem wogole to nie mozliwe - zeby wyjsc jakos z zyskiem.
Kolejna sprawa: zakladajac ze wiz bije je w ilosciach srednio po 4-5
Daje to 200k expa lekko w ponad minute - dla zgorzkniałych niech będą dwie minuty.

Kazda inna klasa żeby zebrać taka ilośc expa musi poświecić jakies 5x wiecej czasu. Bijąc Lury slabych mobow nie dajacych fp.
O ile -  bo sredni lur np dinkow czy numa land kum - 20mobow x 2k expa = 40k expa daje to mniej niz jeden zuma lord!!!!! Wiec ile czasu potrzebujesz na wybicie 6 lurow + znalezienie ich żeby dogonic wiza co sobie na zumkach siedzi? 15min? 6 lurkow? z wybiciem to pewnie i wiecej ale obliczmy to tak jak jest.

SUMUJAC:
WIZ: 2min 200k expa
TAO i WAR: 15min 200k EXPA

(podany czas przedstawia czas bicia mobow bez ich szukania)

!!!! Dodam tu kolejny ważny fakt: Obecnie kamilem bez vipow itd. robie jakies 10% bijac indiance ogry itd... na 47lvl.

Taosem na 47lvl ledwo wyciagam 2% na godzine.

Sama myśl że chcecie zrobic jaka kolwiek mapke "żeby wiz" miał sie lepiej... jest lekko przegieciem.
Moje pytanie brzmi: jak lepiej? jak juz ma sie najlepiej?

Teraz na koniec dodam że głownie klikam kamilem bo taos jest zjebany.
I głosuje żeby dodać wiecej zuma lordów!!!!
Niech daja więcej expa!!!!
I bule za 3 inty!!!! 9 wydaje sie drogo!!!

A i odrazu jak juz wlanczacie zumalordy... golemy tez odpalcie... bo to juz bez znaczenia bedzie.

Re: Test ZumaLordy
« Reply #3 on: August 15, 2014, 10:55:31 AM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
teraz ewentualne pomysly :P
1. Wylączyć! - wydaje sie najlepszy
2. Dać im adv na fire - tak żeby faktycznie jak to blanti powiedział "wizowi sie nie oplacalo" - w koncu poza wizem żadnej innej klasie sie to nie oplaca tam - w tym przypadku jak będą np misy z FW mozna luzno szarpnać sie na drop liste lepsza lub wiekszy exp za sztuke.
3. Zmienić mape na taką żeby nie było strzelnic. - dosyć rozsadne
4. Dodać golemy to i tak nikt tam nie bedzie chodzil! - wierze ze tu znajde wielu zwolenników :)
5. Podnieść cene buli o 300%. Ale tu tylko będą poszkodowane inne klasy i wydaje się to złym pomysłem. Jednak bez bula i bez reno faktycznie jak to napisałeś blanti - będzie to mapa tylko dla high lvli lub grup.
6. Wyłączyć :)

Re: Test ZumaLordy
« Reply #4 on: August 15, 2014, 10:56:12 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4145
  • Karma: +55/-58
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
Jak robilismy testy w pierwszy dzien warkowi szlo najlepiej - faketman 1min 200k exp.
(wiekszosc warow na tym level lazi z czasowym para tym samym bija dosc latwo)

Pozniej dostaly wiecej hp / mniej exp > drugi test okazal sie iz nie kazdy wizek daje rade.

I ostatnio byla 3-cia zmiana nie wiem czy ja juz testowales> jesli tak o niej napisz.

Bo to co piszesz wyglada na zumy z drugiej zmiany, nie tej ostatniej jeszcze.

Jaki cel mapy jak bedzie skonczona> na grupy, badz tao+war badz tao+wiz. nie chce solowek temu zmiany beda do skutku!

Jesli uwazasz ze ktos chce robic mape aby wiz mial sie lepiej poczytaj forum, od poczatku tego ds wiz jest inaczej budowany jak np. aot, brak golemow oraz zuma lordow do czasu o tym swiadczy, a takze o testach zuma lordow, tak aby wiz musial brac tao, no chyba ze ma lvl 57+.

Wiz nie ma najlepiej = przyklad bossy, to tao i war tutaj radza sobie najlepiej i taka prawda.

Tao tez do czasu odstawia kazda klase o mile, na tym polega gra tao, latwo na start pomoc mozna gracza na huntach> pozniej samemu bedzie potrzebowal pomocy wysokiego lvl wara na hunty. etc. badz expi na mapie typu wild... pazuzu... isleofskye(mapa pod grp badz tao)

Jeszcze do dropa > propozycji jak i ilosci ginow etc. trzeba sie wypowiedziec ale po koncu testow.

Re: Test ZumaLordy
« Reply #5 on: August 15, 2014, 11:02:19 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4145
  • Karma: +55/-58
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
co do pomyslow:
1. jak myslisz czemu tak dlugo ich nie bylo? i po co te testy! wlasnie po to ze stara mapa nie pasuje do servera i dopuki
zmiany nie beda wystarczajace mapa dalej nie bedzie miala "normalnych" respow jak i dropa.
2. juz maja w ostatniej wersji z przed wczoraj. potestuj > ale pamietaj tylko nowe respy maja disa, stare nie!
3. mozna lecz uwazam ze po skonczeniu nie powinno i tak oplacac sie bicia lurow samemu. > tutaj trzeba poczekac zoabczyc.
4. > jest duzo osob co sie wybilo na starych golemach na aot i ktorzy chetnie bym tam chodzili,
ale golemu tutaj i tak sa inne... bardzo inne... i napewno duzo testow by bylo potrzebne przed otwarciem.
5. nie przesadzasz? co te wizy bez bulli zrobia:P
6. byla wylaczona juz zbyt dlugo, zuma lordy badz cos podobnego musi byc, jako mapa > gdzie trzeba isc z kims nie samumu i puki taka nie bedzie nie bedzie wlaczona na stale.

Re: Test ZumaLordy
« Reply #6 on: August 15, 2014, 11:16:55 AM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Nie wiem ktore to testy byly ale bylo to okolo 2dn itemu.

Jesli poruszamy temat tao... miej na uwadze ze wszystkie top tao przestaja grac jak widza roznice miedzy klasami.
Tu ladnie podkresliles ze warki chodza z para wiec nie potrzebuja taosow do niczego.

DS czy aot gdzie para ring byl dosyć rzadką zabawka dzialal lepiej.
zeby mnie nie zlinczowali podkreslam ze to tylko moje przemyslenie.

Osobiscie jestem za pozbyciem sie tego ringa z gry (ale tu mnie zlinczuja).
Jednak warto podkreslić ze nie ma drugiego takiego ringa dla zadnej z klas ktory daje taka przewage w biciu bosa czy pvp.
Prot i Revi to zabaweczki przy para.

Tu tez bym sie zastanowil bo 2-mc nie gralem. A serwer nie ruszyl do przodu. Brak taosow z jajem calkowicie blokuje rozwoj serwera.

W tym miejscu się zgadzamy ze tao to boss killer. Ale nikt nie chce grac kilerem co wali hity po 150.
Moze i robi to jakis twoj balans w cyferkach... ale w praktyce - tao dalej bije wszystko sam + przestaja grac bo sa za slabi jako postacie do gry.

Ale to temat rzeka :)

Re: Test ZumaLordy
« Reply #7 on: August 15, 2014, 11:34:40 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4145
  • Karma: +55/-58
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
Sprubuj te nowe zuma lordy i daj znac. > te co nowe respna.

Co do tao... zawsze lepszy byl na bossy jak exp, i jak sie idzie gdzies grupa nie da sie bez tao takze.
Duzo osob mi pisalo wczesniej ze nigdzie nie ida bo sami bez tao nie dadza rade>> wiec tao jest przydatny.

Tao ma tez ta przewage ze jak ma peta to sobie podleczy + jego pety daje to dosc spory dmg juz samo w sobie.

Co do ringa ja zawsze bylem zdania ze para ring niszczy gre, bossy niektore staja sie wrecz banalne etc.,
ale tym samym wiem ze 90% graczy je lubi > juz wole czasowe co musza inty na nie zbierac,
niz dac jakiegos na stale, temu takze quest jest wylaczony i nie wiem czy kiedykolwiek wlacze>
na prota moze tao> na para raczej nie...

Jest pare taoskow do ladnie chodza na grp hunty> angole w wiekszosci> widzialem ich po 5-6 osob na huntach, ladnie to wyglada.

Tao bez tego ograniczenia bylby niezniszczalna postacia ktora nie dosc ze kosi bossy ladnie, ma po 3 pety to jeszcze rozpierdalala by w exp;) Nie mozna do tego dopuscic.

Teraz jest dosc ladny balans wbrew pozora, te wary kosza ladnie, wizy maja fajne lury (nie licze zuma lordow bo ich nie ma oficialnie), a tao ma 3 pety> podlecza, bije bossy, ma psn, przydaje sie do grp, ma celestial + transp> + jeszcze do exp na mapkach z lepszymi mobkami wcale tak nie kaleczy.

Ogolnie nie jest zle, ale nie da sie tego zrobic perfekcyjnie. Trzeba pamietac takze ze tao w prawidzym mirze byl tylko do ressa i psn> jako postac potrzebna na hunty, ale samemu nic nie mogl zrobic.

Re: Test ZumaLordy
« Reply #8 on: August 15, 2014, 11:53:59 AM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
zle mnie rozumiesz gdy mowie ze tao ma slabe hity.
1. moby ktore ma np. Panda teraz misuja w ML. Zostaje bull i banan.
2. te moby nie nadaja sie do expienia szczegolnie shinlord. Brakuje mi 9% do minimino ale pamietam ze poza dinkami to raczej nic nie ogarnial zbytnio.

tao ma za slabe hity zeby byc zdolnym do gry przy waku i wizie na serwie. nie mowie o bosach.
Podniesienie mu demagu lekko w zaden sposob nie przyblizy go do warka czy wiza.
Jednak sprawi ze bedzie bardziej grywalny.
Bardzmy razsadni... te zuma lordy bije bez problemu na lajcie ale z 5min na jednego potrzebuje.
Przez takie cos odechcewa sie grac taosem. Brak masowki, brak demagu w jeden cel odstrasza graczy od tej klasy.

Zacytuje mojego studenta z wczoraj jak expilem go taosem a pozniej wizem:
ja: jest roznica? mowilem sejowi ze balans jest zjebany.
shyvana: balans jak chuj: tao 150 wiz 500.

tu troche ja ponioslo bo tao 150 a wiz defakto 500+ mial naliczane kumulacje z meteorem z fw.. Jednak dalej robi to niebagatelna roznice.


napisze to jeszcze raz: moze i robi to tobie jakies kalkulacje w cyferkach ze niby jest dobrze: ale w praktyce jest strasznie do dupy.....

Jednak cie rozumiem seju. chciales ujebac taosa zeby nie mial na poczatku takiej przewagi nad innymi klasami. To ci sie udalo.
Problem w tym ze w pozniejszej fazie jest za slaby zeby dalo sie nim przyjemnie grac. Zwyczajnie jak widzisz 100 takie wymeczone 100 to ci sie odechcewa....

« Last Edit: August 15, 2014, 12:02:50 PM by fatality »

Re: Test ZumaLordy
« Reply #9 on: August 15, 2014, 12:06:12 PM »

KRIKS

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 150
  • Karma: +2/-1
  • mocny to ty jestes ale przez internet!
    • View Profile
    • imperium deprawacji
Nie no bez jaj.
Zrobisz wszystkie postacie bijace po 500 i spoko.
Tao nie leje po 500 bo to nie jest damage dealer tylko support-buffer.
Ma przezywalnosc siedem razy wieksza niz wiz i dlatego nie moze rownac sie z jego obraeniami. No cos za cos. Jak juz, to zwiekszylc mozna moc buffow, ktore moglby dac tao dla grupy i swoich mobow. uczynic go jeszcze twardszym, wzmocnic trute obnizajaca odpornosc mobka, ale tak, zeby tao byl bez petow i buffow silny jak wiz i twardy jak war to nie ma za bardzo sensu.
Co innego jesli serwer jest dla samotnie grajacych, wtedy kto jak sie nazywa, wiz war czy tao ma mniejsze znaczenie, bo i tak huncisz sam. Wtedy mile widziany one man army- czyli leczy bije dupy daje, War truje mieczem, paralizuje i napierdacza mass obrazeniami, podobnie tao, strzela placki na lewo i prawo po 500 i po co mu pety, a wiz meteorem zamiata wszystko co wychyli sie zza krawedzi monitora.

Poki co to chyba jeszcze tak tu nie jest, zeby kazdy zmuszony byl do grania samemu- super mega op klasa.

Re: Test ZumaLordy
« Reply #10 on: August 15, 2014, 12:21:58 PM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
ty mnie zle zrozumiales... nie chce taosa walacego po 500...
ale na tym poziomie 150 to przesada... 200 powinien ogarniac.
Co do przezywalnosci.... na bosach fakt szczegolnie tcy od ml w gore jl itd ma niesamowita przewage bo tylko on je praktycznie ustoi.
Ale war czy wiz w jaju jest znacznie twardszy od taosa.
Taosem jak widze lura 30 indiancow to transp i mysle jak sie wyplatac z tego.
Wizem jak widze takiego lura to bez obciachu niszczysz wszystko w pare sekund.

Tao jak sam stwierdziles... nie moze miec takiego demagu jak wiz... czy war... to zrozumiale... jednak 150... powodzenia w rozwoju serwera bo malo kto tym chce grac jak juz osiagnie wysoki poziom.
A bez taosow z jajem bedziecie klepac LB przez kolejny rok.
Te warki potrzebuja tez itemkow zeby ruszyc do przodu... i zawsze tak bylo jak tao im nie przyniesie to sami ich nie zdobeda.
nie mowie tu o jakis smieciach tylko juz o konkretach.

nie mysl tu ze kazdego bosa taosam zbije... ale kazdego lepszego konkretnego bosa to wlasnie tao ogarnia - jak nie solo to dla innej klasy.
Przykladem jest np JL. idziesz tam z wizem.. ale on tylko stoi lyka bula i bije. Bez taosa z jajem, mini mino to nigdy tam nie wejdziesz.
Wiadome jak beda 60 lvle to i inne klasy beda sobie go solowaly... ale w poczatkowej fazie do ktorej nawet nie doszlismy tak to wyglada.

W twoim interesie powinno byc to zeby taosy chcialy grac... bo bez tego stoisz w miescu.
« Last Edit: August 15, 2014, 12:30:23 PM by fatality »

Re: Test ZumaLordy
« Reply #11 on: August 15, 2014, 06:54:18 PM »

KRIKS

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 150
  • Karma: +2/-1
  • mocny to ty jestes ale przez internet!
    • View Profile
    • imperium deprawacji
Tao to specyficzna rasa :)
Zeby byc taoista w mirze trzeba byc troche matka teresa z kalkuty i troche masochista;)
Dobry tao, to taki, ktory umie grac w grupie. Potrafi o nia zadbac, wyleczyc, podniesc i wesprzec.
Do tego jest doskonalym zwiadowca kr.

Klasa jedyna w swoim rodzaju i czesto ich praca jest niewdzieczna, chociaz tutaj, gdy tao padnie to podniesie go roza lub gem, to jednak bywa i tak, ze jest on jedyna osoba, ktora podnosi sie i dobiega, zeby pozbierac reszte druzyny, tak przynajmniej bywalo kiedys, dzis jest juz nieco latwiej.

Zgadzam sie, ze o Taosow nalezy dbac i piescic ich jak zloto :)
Jesli to konieczne, zachecac do gry udogodnieniami - mass dmg pet na przyklad moglby byc jednym z takich cukiereczkow dla tao.

Pet- Sam tao killerem byc nie powinien wg mnie.

Chwalmy Tao i niech nam zyja i przynosza dary z zarypanych solowo bossow!
My tumanowate Wary poczekamy pod store z rozdziawionymi gebami ;)

Re: Test ZumaLordy
« Reply #12 on: August 16, 2014, 05:03:45 AM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
ciesze sie ze prawie to zczailes :)

Re: Test ZumaLordy
« Reply #13 on: August 16, 2014, 11:12:01 AM »

Sejanus

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4145
  • Karma: +55/-58
    • View Profile
    • Legend of mir 3 Dark Side
1. te moby maja trzymac boss nie bic ich, tao sam musi bic bossy swoim dmg + psn.
2. > tutaj kwestie poruszylismy w temacie minimino.

Tao ma bardzo duzy dmg, ale ograniczony jest w stosunku do wiza (wiz ma wiecej att i dissow na mobach) jako ze wiz nie ma ani psn, ani opcji bicia bossow solo bez dmg, natomiast tao ma az za duzo zdolnosci bossowe.

nigdy wiz nie walnie 500 na zuma lordzie nie badzmy smieszni:)

Tutaj KRIKS ma takze racje, tao ustoi prawie wszystko wiz nie, jedyna zabawe jaka ma to te lury, jeszcze mu to odebrac i nie bdzie wogole wizow i tak jest nich najmniej!!

Wiz jak widzi 30 indiancow to robi tt;)

Tao ma bardzo dobrze na bossach dzieki temu musi zwolnic na exp, wiz powinien expic 3x szybciej jak tao(a jest 1.5x szybciej tylko) zeby takze moc jakiegos bossa ubic. War powinien miec hardcore start, ale pozniej radzic sobie ladnie.

Uwazam ze nie ma co zmieniac u tao/wiza/wara na dzien dzisiejszy! >

Re: Test ZumaLordy
« Reply #14 on: August 16, 2014, 02:35:12 PM »

fatality

  • Newbie
  • *
  • Posts: 41
  • Karma: +0/-0
    • View Profile

Wiz jak widzi 30 indiancow to robi tt;)


tu jestes w mega bledzie... na indiancach mam najwiekszy exp obecnie... ale to akurat jest fajne... tylko zadziwiajace jest to ze nawet sie nie spocisz przy takiej ilosci indiancow.

 

Last reboot

Server was rebooted
last time on: 17/05/2024
11:06:39am GMT+0
That is: 17/05/2024
12:06:39 Czasu Polskiego
12:06:39 German Time

Shoutbox

Last 10 Shouts:

 

Sejanus

May 10, 2024, 08:24:46 PM
Tzn jak wybija?

cieszyrad

May 10, 2024, 01:03:37 PM
Witam, wybija pobieranie pliku gry "Dark Side 17 08 2023" jest jakiś nowszy ?
 

Sejanus

May 07, 2024, 10:03:26 AM
You should speak to walshy didn't you share it😏

Or use password retrieval via launcher, if you remember your secret questions.
 

spartacus

May 07, 2024, 08:24:07 AM
how do i retrieve account password?
 

Sejanus

May 06, 2024, 03:50:32 PM
Lol nab is alive
 

spartacus

May 06, 2024, 01:21:52 PM
kurwaaaaaa
 

Sejanus

May 04, 2024, 11:10:22 AM
Weekend bonus will come monday/ weekend bonus w poniedzialek.

GRP donaty juz poszly takei majowe jak ktos jeno chce do dzis ostatnia szansa.
 

raven

April 30, 2024, 10:20:08 AM
 Grup donate 30.04.2024r.- 02.05.2024r. do godziny 19;00 zapraszam
 

raven

April 30, 2024, 08:27:20 AM
Szybka Grup donate 30.04.2024r. do godziny 19;00 zapraszam

Show 50 latest

Recent Topics

Donation Offers


Monthly Deals
Each offer can be bought
only twice within time
period of availability!

10th of May 2024
until 31st of May 2024


Mini Intes
5000 Integrals
For 20 GBP or 100 PLN

Mini Vip 60
4000 Ints or FP
+ 1 Vip7Token60
(7days 60% EXP)
For 20 GBP or 100 PLN

Mini Vip 70
3400 Ints or FP
+ 1 Vip7Token70
(7days 70% EXP)
For 20 GBP or 100 PLN

Pack 1
4000 Ints or FP
+ 200 mill GOLD
For 20 GBP or 100 PLN

Pack 2
4000 Ints or FP
+ 30 SmallMoonshine
(or 60 MiniMoonshine)
For 20 GBP or 100 PLN

Pack 3
6000 Ints or FP
+ 65 SmallGodsApple
(or 130 MiniGodsApple)
For 40 GBP or 200 PLN

Pack 4
5000 Ints or FP
+ 500 mill GOLD
For 30 GBP or 150 PLN

Pack 5
6000 Ints or FP
+ 2 Vip7Token60
(14days 60% EXP)
For 30 GBP or 150 PLN

Pack 6
7200 Ints or FP
+ 2 Vip7Token70
(14days 70% EXP)
For 40 GBP or 200 PLN

Pack 7
5000 Ints or FP
+ WarlordStone(ADV) x1
For 50 GBP or 250 PLN

Pack 8
6000 Ints or FP
+ Overlordstone x1
For 60 GBP or 300 PLN

Pack 9
+ PowerGKCave x5
For 50 GBP or 250 PLN

Pack 10
+ PowerMMCave x3
For 50 GBP or 250 PLN

Pack 11
7000 Ints or FP
+ 1 Vip28Token60
(31days 60% EXP)
For 40 GBP or 200 PLN

Pack 12
9600 Ints or FP
+ 1 Vip28Token70
(31days 70% EXP)
For 60 GBP or 300 PLN

Ints/FP deal 1
10000 Ints or FP
for 40GBP or 200PLN

Ints/FP deal 2
15600 Ints or FP
for 60GBP or 300PLN

Ints/FP deal 3
21600 Ints or FP
for 80GBP or 400PLN

Ints/FP deal 3
28000 Ints or FP
for 100GBP or 500PLN

Nice FP Deal
16000 Fame Points
for 60GBP or 300PLN

HUGE FP DEAL
30000 Fame Points
for 100GBP or 500PLN

Cryptocurrencies